Založ si blog

Čo keby. ..

 

 

Čo keby som sa stal slávny a nemusel dať posledné zbohom svojmu pokoju?

Byť rytierom smutnej postavy, s najväčšou slabosťou pre cigarety.

Čo keby som vedel prijať šach bez toho že by som chcel vrátiť mat?

Nebudem sa hádať, no naučte ma, prosím, prehrávať.

 

Čo keby som vedel byť hrdý a nebolo by mi do plaču, že som povedal, ľúbim ťa, dievčaťu.

No pár zakomplexovaných dievčat a ja vodím lásku ako psa na povrázku.

Čo keby moja nostalgia nemala nohy? Veľakrát by mi ušetrila muky.

No bolesť by prešla a ja by som sa pýtal, kam si odišla?

 

Čo keby som si sadol do lietadla s tým, že mi pod nohami určite netiká smrť?

Ľudia sú rôzni, každý je iný, to ja vonkoncom nikdy nepochopím.

Strach je dnes už prirodzený.

Zobrať si šťastie do batohu, zneužiť ho len trošičku.

 

Čo keby som videl Slnka krásnu tvár, keď ma učia vidieť len špinu v ľalijách.

Nevyhováram sa, neľutujem, že život je ilúzia, základom prístupu je pochopiť.

Čo keby moje plány stroskotali? To ma veľmi straší.

Možno všetko pochopím, keď budem o september starší.

Fico je Váš!

04.02.2015

Občas sa veľmi pobavím na tom, keď zadávam do vyhľadávača Google rôzne heslá, a Google sám o sebe mi ponúka rôzne, zrejme najčastejšie vyhľadávané frázy. A tak došlo aj na Fica! Nie, nie, nie, počkajte. Nemyslel som že ho konečne lapili. Možno sklamem viacerých ľudí, ale ešte stále sa za pitie Coly na Slovensku neodsudzuje. Tak som objavil hesla typu Róbert Fico je: [...]

Niekto

04.02.2015

Niekto beží a neobzrie sa, dosiahnuť miesto vzdialené, za každú cenu, tam, kde sa more vlieva do neba. Niekto hľadá spásu v každom, rozpadnutý na kúsky preklína svet, pokladá kvety na ten veľký hrob, zabíja tým bolesť, až na veky vekov. Niekto sľubuje pravú lásku, a preklína klinec v rukách. Snaží sa ju ukryť vo svojej sebeckej duši. [...]

Zapálim sviečku

01.11.2014

Každého desí, že pomaly zhasína, bolesť je dočasná a človek ju preklína. Každého desí myšlienka posledná. Prečo na ňu myslí? Je ako besnota. Tu príde koniec, skončia sa preteky, nebojte sa, mŕtvi tu nekončia naveky. To, čo tu zostane, je viac ako prach, tie myšlienky, tie spomienky sú ako dar. Sú ako dar najcennejší, čo môžete zanechať, sú ako palivo hladných [...]

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

vladko

You only live once, and the way I live, once is enough.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8349x
Priemerná čítanosť článkov: 1670x

Autor blogu

Kategórie