Založ si blog

Niekto

 

Niekto beží a neobzrie sa,

dosiahnuť miesto vzdialené,

za každú cenu,

tam, kde sa more vlieva do neba.

 

Niekto hľadá spásu v každom,

rozpadnutý na kúsky preklína svet,

pokladá kvety na ten veľký hrob,

zabíja tým bolesť, až na veky vekov.

 

Niekto sľubuje pravú lásku,

a preklína klinec v rukách.

Snaží sa ju ukryť

vo svojej sebeckej duši.

 

Niekto verí v silu duše,

no nechápe, že aj keď zaplatí dosť,

môže v noci strácať spánok.

Byť vydvihnutý či zhodený…

 

Niekto je stratený

v nekonečnom tichu seba samého.

Tu človek ráta svoje omyly

a nechápe, že môže byť len sám sebou.

Fico je Váš!

04.02.2015

Občas sa veľmi pobavím na tom, keď zadávam do vyhľadávača Google rôzne heslá, a Google sám o sebe mi ponúka rôzne, zrejme najčastejšie vyhľadávané frázy. A tak došlo aj na Fica! Nie, nie, nie, počkajte. Nemyslel som že ho konečne lapili. Možno sklamem viacerých ľudí, ale ešte stále sa za pitie Coly na Slovensku neodsudzuje. Tak som objavil hesla typu Róbert Fico je: [...]

Čo keby. ..

07.11.2014

Čo keby som sa stal slávny a nemusel dať posledné zbohom svojmu pokoju? Byť rytierom smutnej postavy, s najväčšou slabosťou pre cigarety. Čo keby som vedel prijať šach bez toho že by som chcel vrátiť mat? Nebudem sa hádať, no naučte ma, prosím, prehrávať. Čo keby som vedel byť hrdý a nebolo by mi do plaču, že som povedal, ľúbim ťa, dievčaťu. [...]

Zapálim sviečku

01.11.2014

Každého desí, že pomaly zhasína, bolesť je dočasná a človek ju preklína. Každého desí myšlienka posledná. Prečo na ňu myslí? Je ako besnota. Tu príde koniec, skončia sa preteky, nebojte sa, mŕtvi tu nekončia naveky. To, čo tu zostane, je viac ako prach, tie myšlienky, tie spomienky sú ako dar. Sú ako dar najcennejší, čo môžete zanechať, sú ako palivo hladných [...]

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

vladko

You only live once, and the way I live, once is enough.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8335x
Priemerná čítanosť článkov: 1667x

Autor blogu

Kategórie