Založ si blog

Zapálim sviečku

Každého desí, že pomaly zhasína,

bolesť je dočasná a človek ju preklína.

Každého desí myšlienka posledná.

Prečo na ňu myslí? Je ako besnota.

Tu príde koniec, skončia sa preteky,

nebojte sa, mŕtvi tu nekončia naveky.

To, čo tu zostane, je viac ako prach,

tie myšlienky, tie spomienky sú ako dar.

Sú ako dar najcennejší, čo môžete zanechať,

sú ako palivo hladných ľudských duší.

Sú ako hviezdy, čo nezhasnú nikdy,

sú ako kvety, čo zaplnia lúky.

Sú ako lúče, čo prežiaria mraky,

sú ako chvíle, čo trvajú veky.

Čím väčšia pýcha, tým strmší pád,

čím väčší človek, tým krajší dar.

Zapálim sviečku za všetkých,

čo prebehli už cieľom,

čo preniesli sa svetom,

za tých ľudí v bielom.

 

Fico je Váš!

04.02.2015

Občas sa veľmi pobavím na tom, keď zadávam do vyhľadávača Google rôzne heslá, a Google sám o sebe mi ponúka rôzne, zrejme najčastejšie vyhľadávané frázy. A tak došlo aj na Fica! Nie, nie, nie, počkajte. Nemyslel som že ho konečne lapili. Možno sklamem viacerých ľudí, ale ešte stále sa za pitie Coly na Slovensku neodsudzuje. Tak som objavil hesla typu Róbert Fico je: [...]

Niekto

04.02.2015

Niekto beží a neobzrie sa, dosiahnuť miesto vzdialené, za každú cenu, tam, kde sa more vlieva do neba. Niekto hľadá spásu v každom, rozpadnutý na kúsky preklína svet, pokladá kvety na ten veľký hrob, zabíja tým bolesť, až na veky vekov. Niekto sľubuje pravú lásku, a preklína klinec v rukách. Snaží sa ju ukryť vo svojej sebeckej duši. [...]

Čo keby. ..

07.11.2014

Čo keby som sa stal slávny a nemusel dať posledné zbohom svojmu pokoju? Byť rytierom smutnej postavy, s najväčšou slabosťou pre cigarety. Čo keby som vedel prijať šach bez toho že by som chcel vrátiť mat? Nebudem sa hádať, no naučte ma, prosím, prehrávať. Čo keby som vedel byť hrdý a nebolo by mi do plaču, že som povedal, ľúbim ťa, dievčaťu. [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

vladko

You only live once, and the way I live, once is enough.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8318x
Priemerná čítanosť článkov: 1664x

Autor blogu

Kategórie